Pesistä!

Jalat suorassa istuvan henkilön jalkojen päällä lepää vasemmassa kädessä oleva räpylä ja pallo

Kirkon pesäpallovarusteet suorastaan huutavat päästä käyttöön, mutta sehän vaatii pelaajia! Tuu mukaan pelaamaan vanhaa kunnon suomalaista pesäpalloa, rennolla otteella.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet, mutta alaikärajamme on 12 vuotta. Eli nyt siis verestämään muistoja kultaisilta kouluajoilta ja mailan varteen! Vetäjänä toimii Salla, ja puhumme suomea, englantia ja saksaa. MISSÄ? Alustavasti kokoonnumme ensin kirkolla, josta liikumme porukan koosta riippuen joko Michelin puistoon tai kauemmaksi. Vinkkejä hyvistä puistoista otetaan vastaan, tarvitsemme noin 20 x 50 metrin alueen turvalliseen peliin. MILLOIN? Joka torstai kello 19, säävarauksella niin, että pieni tihku ei haittaa, mutta jos sataa kissoja ja koiria niin harkitaan. MITEN ILMOITTAUDUN/KYSYN LISÄÄ? Meillä on whatsapp-ryhmä, johon voit pyytää lisäämistä Matilta 0171-6210907.

Tervetuloa mukaan, ja pyydä kaverisi kans!