Hampurin merimieskirkon pastori Katri pitämässä luentoa suomalaisuudesta. Taustalla olevalla scriinillä näkyy suuri Suomen lippu, edessä ihmisiä istumassa pöytien ääressä.

Tue toimintaamme

Lahjoita

Rahoitamme toimintaamme muun muassa palveluja myymällä sekä myyjäistuotoilla. Myös yksityisten henkilöiden lahjoitukset ja kolehdit ovat tärkeä osa tukea.

Voit tukea toimintaamme taloudellisesti lahjoittamalla rahaa suoraan pankkitilillemme. Merkitse tilisiirtoon ”Lahjoitus/lahjoittajan nimi”. Saat pyydettäessä lahjoituksestasi myös todistuksen verotusta varten.

Hampurin merimieskirkon pankkiyhteystiedot:

Commerzbank
IBAN: DE66200400000374305100
BIC: COBADEFFXXX

Nordea
IBAN: FI6912283000006880
BIC: NDEAFIHH

Sinivalkoiset villasukat

Lahjoita Suomessa

Kerta- tai kuukausilahjotus

Merimieskirkon työtä Saksassa voi tukea myös Suomen Merimieskirkon kautta. Mikäli sinulla on suomalaiset pankkitunnukset, voit tehdä lahjoituksen suoraan Merimieskirkon kautta.