kuva saunasta ja saunan lauteista

Hampurin merimieskirkon

Saunat

Hampurin merimieskirkolla on kaksi saunaa. Isomman saunan löylyihin mahtuu kerralla 6-8 ja pienemmän saunan löylyihin 4 henkilöä. Tarjolla on sekä yleisiä vuoroja että yksityisiä tilaussaunavuoroja.

Yleiset vuorot:

Miesten yleiset vuorot ovat keskiviikkosin ja perjantaisin klo 17-20.
Naisten yleiset vuorot ovat tiistaisin ja perjantaisin klo 17-20.

Yksityisvuoron voit merimieskirkon tiistaista sunnuntaihin klo 14-20, perjantaisin vain klo 14-17.

Tervetuloa löylyihin!

Hinnat:

Yleinen vuoro 15 euroa/ hlö, alennettu hinta (merenkulkijat, rahtarit, opiskelijat, eläkeläiset, työttömät ja jäsenet) 10 euroa

Tilausvuoro 25 euroa/tunti sis. 3 hlöä tai perheen, lisähenkilöt 5 euroa. Alennettu hinta (jäsenet, merenkulkijat, rahtarit) 22 euroa/tunti.

Voit ostaa meiltä myös saunalahjakortin!

Varaa yksityisvuorosi puh +49 40 316971 tai majoitus.hampuri@merimieskirkko.fi.Varausta varten tarvitsemme sinulta nimen ja puhelinnumeron. Esteen sattuessa muistathan perua saunavuoron.

Asiakaspalvelu

Toimenkuva Avoinna Ti-Su klo 14-20