Hampurin merimieskirkko

Hampurin merimieskirkko ulkoa

Berliinissä

Kirkkotoimikunta

Hampurin merimieskirkolla toimii vaaleilla valittu luottamuselin, kirkkotoimikunta. Kirkkotoimikunnan tehtävänä on suunnitella, tukea ja edistää merimieskirkon työtä ja toimintaa erityisesti hampurissa.

Sähköpostia kirkkotoimikunnalle: ktk.hampuri@mail.de

Miten meille löytää?

Hampurin merimieskirkko sijaitsee Elbe-joen läheisyydessä. Parhaita maamerkkejä kirkon läheisyydessä ovat St. Michaelis-kirkko ja Landungsbrücken.

Mikäli saavut:

Autolla: Seuraa tienviittoja Hafen ja Landungsbrücken

Junalla: Päärautatieasemalta (Hauptbahnhof / Hbf.) pääsee kirkolle laiturilta 1 lähtevillä junilla S1 suuntaan Wedel/Blankenese tai S3 suuntaan Pinneberg. Lippu ostetaan automaatista: Einzelkarte -> Kurzstrecke 2,00 €. Jää pois S-junasta pysäkillä Landungsbrücken. Kävele suuntaan Hafentor / Eichholz, aina laiturin päähän saakka. Laiturin päässä rappuset ja hissi ylös. Tulet Eichholz-kadulle, jota kävelet edelleen suoraan n. 200metriä / tien päähän. Oikealla puolellasi on jo kirkkomme (punaruskea tiilirakennus). Kierrä rakennus sen takaa ja nouse raput ylös.

Lentokoneella: Juna S1 lähtee suoraan Hampurin lentokentän pohjakerroksesta. Lippu ostetaan automaatista: Einzelkarte -> Grossbereich, 3,80 €. Jää pois Landungsbrückenin asemalla. Tarkemmat ohjeet löytyvät yläpuolelta, juna-kohdasta. Taksi maksaa noin 40 €.

Palaute

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.