Kasa merimieskirkon jäsenkortteja

Liity Hampurin merimieskirkon

Tukijäseneksi

Liity Hampurin merimieskirkon tukijäseneksi, niin tuet merimieskirkon tekemää työtä ja nautit jäseneduista.

Merimieskirkolta saat hädän(kin) hetkellä mm. konkreettista apua ongelmiin. Tarjoamme keskusteluja omalla äidinkielellä. Teemme vierailuja suomalaisten luona sairaaloissa ja vanhusten luona heidän kotonaan. Tuemme lasten ja nuorten kasvua. Ehkäisemme toiminnallamme syrjäytymistä.

Liittymällä tukijäseneksemme autat meitä auttamaan!

Hampurin merimieskirkon tukijäsen

Tukijäseneksi voit liittyä täyttämällä alla olevan kaavakkeen.
Tukijäsenmaksun voi maksaa joko merimieskirkon kahvioon tai suoraan tilillemme: Finnische Seemannsmission, Commerzbank BIC: COBADEHHXXX, IBAN: DE66 2004 0000 0374 3051 00 Viite: Pohjois-Saksan jäsenmaksu. Laita viestikenttään sähköpostiosoitteesi.

Tukijäsenmaksu vuodelle 2024 on 45,00 euroa

Mikäli toivot tukijäsenmaksun suoraveloitusta tililtäsi, palauta Lastschrift -lomake täytettynä toimistosihteeri Eira Weissenburgille, eira.weissenburg@merimieskirkko.fi.

Maksettuasi tukijäsenmaksun saat tukijäsenkortin. Kun annat jäseneksi liittymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, saat välittömästi tietoa uusista jäseneduista, tarjouksista ja mahdollisista muutoksista käytännöissä. Tukijäsenyysasioista saat lisätietoja kirkolta tai sähköpostilla osoitteesta hampuri@merimieskirkko.fi.

Merimieskirkon tukijäsenenä saat:

• jopa 30 % alennushinnan Viking Linen laivoilla Itämerellä
  • 12 % alennus päivän Full Flex -hinnasta Scandic-hotelleissa. Saadaksesi alennuksen varmista, että varauskoodikentässä on asiakasnumero D000030373.
  • 12 % alennus päivän BAR-hinnasta kaikissa Suomen Hilton-hotelleissa. Saadaksesi alennuksen, avaa ”Special rates” ja kirjoita kenttään ”Corporate account” asiakasnumero D000046067.
  • 12 % alennus päivän BFR-hinnasta kaikissa Suomen InterContinal Hotels Group -hotelleissa (Crowne Plaza Helsinki – Hesperia, Hotel Indigo Helsinki – Boulevard ja Holiday Inn -hotellit). Saadaksesi alennuksen klikkaa esim. ”Destination”-kenttää, valitse avautuvasta ”Rate preference”-valikosta ”Corporate Special rate” ja kirjoita ”Corporate ID”-kenttään asiakasnumero 787030489.
  • 10 % alennushinnan Härkätien hautaustoimiston toimiston omista palveluista
  • ilmaisen alkuneuvottelun (max. 1 tunti) ja sen jälkeisistä toimenpiteistä 10 %:n alennuksen asianajotoimisto Selin Oy:n hinnoista
  • 10 % alennuksen majoituksesta Hampurin ja Lontoon (siirryt ko. toimipaikan sivustolle) merimieskirkolla.
  • olla tukemassa lähes 150 vuotta jatkunutta työtämme ulkomailla ja kotimaassa liikkuvien maanmiestemme parissa

Liity tukijäseneksi

Ilmoittaudun Hampurin merimieskirkon tukijäseneksi. Jäsenmaksun 45 euroa maksan tilille DE66 2004 0000 0374 3051 00.

Jäsenilmoitus

Merimieskirkon uutiskirje
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lisätietoa tukijäsenyydestä:

Eira Weißenburg