Konsertti: Someron naiskuoro

Someron naiskuoron laulajat turkooseissa paidoissa ja valkoisissa huosuissa. Kuoronjohtaja Olli Salomäenpää harmaassa puvussa oikeassa reunassa

Tapahtuman tiedot

Tapahtuma-aika:

Tapahtuman muoto:

Live-tapahtuma

Kohdeyleisö:

Kohdeyleisö Kaikenikäisille

Tapahtuman tyyppi:

Tapahtuman tyyppi: Konsertti, Musiikki

Kuoro esittää konsertissa pääsääntöisesti suomalaista naiskuoromusiikkia sekä naiskuorolle sovitettuja kansanlauluja. Kuoro on toiminnassaan keskittynyt laulamaan perinteistä naiskuoromusiikkia mutta aina välillä hieman vilkuillaan mitä aidan toisella puolella on. Lisäksi kuorossa on hyvin vahvaa vihdan tekemisen osaamista, joihin on mahdollista tutustua ostamalla arpoja, kun kuoro jalkautuu kuuluisalle Somerniemen kesätorille kerran kesässä.

Kuoroa johtaa Someron seurakunnan kanttori, dir.cant. Olli Salomäenpää, joka pääsi tutustumaan merimieskirkon toimintaan ensimmäisen kerran vuonna 1992, jolloin hän oli suorittamassa Hampurin St. Johannes Eppendorf -seurakunnassa työharjoittelua. Lisäksi Olli Salomäenpää toimii merimieskirkolla o.t.o. laivakuraattorina.