Kävele naiselle ammatti -tempaus

Erivärisiä ilmapalloja, joissa teksti Kävele naiselle ammatti, naistenpankki.fi

Tapahtuman tiedot

Tapahtuma-aika:

Tapahtuman muoto:

Live-tapahtuma

Kohdeyleisö:

Kohdeyleisö Kaikenikäisille

Tapahtuman tyyppi:

Tapahtuman tyyppi: Tapahtumat, Yhteisötapahtuma

Lähtö klo 15 HafenCity-yliopiston pääsisäänkäynnin edestä. Helpoiten pääset paikalle U4:llä (Hafencity Universität)

Reitti: Kävelemme suurin piirtein reitin Lohsepark – Ökumenisches Forum – HafenCity – Flussschifferkirche – Merimieskirkko, jonka varrella pääsemme tutustumaan erilaisiin kirkollisiin kohteisiin.

Noin klo 17 saavumme merimieskirkolle, jossa on mahdollista ostaa omakustanteisesti pientä välipalaa tai kahvit.

Kävelyn yhteydessä kerätään kolehti Naisten Pankille, joka tukee naisten mahdollisuuksia toimeentuloon ja yrittäjyyteen eri Aasian ja Afrikan maissa.

Mikäli et pääse mukaan tempaukseen, mutta haluat osallistua kolehtiin, voit maksaa sopivaksi katsomasi summan 24.9.2024 mennessä jommalle kummalle tileistämme:

Saaja: Finnische Seemannsmission in Hamburg

Commerzbank